مزیت خرید استخر زرفام

باغ ، ملک، ویلای خود را  با استخر پیش ساخته زرفام گران کنید.

با مراجعه به بنگاه های معاملات املاک و یا نگاهی به آگهی های سایتهای فروش و اجاره املاک همچون دیوار، شیپور،جا با ما،…متوجه تفاوت فاحشی میان قیمت املاک و باغ های استخردار و بدون استخر می شویم.

مسلماً فاکتورهای زیادی در ارزش گذاری املاک دخیل هستند اما فاکتور استخر همواره به عنوان یک آپشن محسوب می شود که در قیمت ملک تاثیرگذار است.

The advantage of buying a Zarafam pool

وجود استخر در یک ویلا علاوه بر لذت شنا، تفریح و بازی کودکان و آب درمانی بزرگسالان، زیبایی بصری ویلا سبب افزایش ارزش ملک نیز می گردد. همچنین از آنجایی که ملک در ایران کالای سرمایه ای محسوب می شود در حقیقت نصب استخر هم به نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود.

به عنوان مثال در صورتی که برای عملیات ساخت یک استخر A ریال هزینه نمایید، 2A بر ارزش ملک خود می افزایید. لذا اگر قصد فروش یا اجاره ملک خود را دارید به فکر یک استخر باشید. اگر بنا به هر دلیل، زمان ساخت استخر را ندارید استخرهای آماده یا پیش ساخته زرفام بهترین گزینه می باشد.

ساخت استخرهای بتنی 2 تا 3 ماه زمان می برد در حالی که استخرهای آماده زرفام سریع، راحت و بدون دردسر در 7 روز تولید و نصب می شوند. همچنین استخرهای پیش ساخته  نیاز به آببندی ندارند ولی استخرهای بتنی باید از لحاظ آببندی مورد بررسی قرار بگیرند که ممکن است دردسرساز باشد و زمان راه اندازی استخر را طولانی کند.

جنس استخرهای آماده زرفام از فایبرگلاس است، این استخر فایبرگلاس با دوام و مستحکم هستند و در برابر سرما و گرما بسیار مقاوم هستند و ترک نمی خورند. در نتیجه بعد از سال ها نیازی به هزینه دوباره جهت بازسازی ندارند در صورتی که استخرهای بتنی بر اثر سرمای زیاد ترک می خورند و بعد از سال ها نیاز به هزینه دوباره جهت بازسازی دارند.