قیمت استخر پیش ساخته فایبرگلاس

قیمت تمام شده استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس با توجه به موارد زیر محاسبه می گردد:

The price of a prefabricated pool

  • قیمت کاسه استخر(ثابت)

این هزینه بسته به سایز استخر درخواستی شما می باشد. برای کلیه شهرها این هزینه ثابت می باشد و تنها ابعاد استخر در قیمت تاثیرگذار است.لازم به ذکر است متعلقات استخرهای زرفام شامل اسکیمر، چراغ های هالوژن ضدآب، نازل های ورودی، فیتینگ خروجی به صورت اشانتیون ارائه می شود و در صورت درخواست مشتری تعداد نازل ها و چراغ ها قابل افزایش می باشد که تنها هزینه تعداد اضافه از مشتری دریافت می شود.همچنین اگر مشتری سفارش چراغ های RGB به جای چراغ های معمولی دهد تنها مابه التفاوت محاسبه می شود.

جهت دریافت لیست قیمت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  • هزینه ارسال استخر(متغیر)

هزینه حمل استخرهای زرفام تا محل نصب بر عهده مشتری می باشد. کلیه استخرهای زرفام از کارخانه شرکت فراساخت نوین زرفام واقع در شهریار تهران ارسال می گردد. هزینه بار از باربری استعلام و به مشتری اعلام می گردد.این استخرها به کلیه شهرهای ایران ارسال می گردد و طبیعتا عامل مسافت (فاصله محل نصب تا کارخانه) و ابعاد استخر در این هزینه تاثیرگذار است.

  • هزینه حمل استخر به داخل گود توسط جرثقیل(متغیر)

هنگامی که استخر به مقصد رسید جهت جاگذاری استخر در محل گود نیاز به جرثقیل می باشد. طبیعتا این هزینه با توجه به شهر و سایز استخر تعیین می گردد.

  • عملیات عمرانی(متغیر)pool price

عملیات عمرانی شامل گودبرداری، زیرسازی، لوله کشی،…بسته به عواملی نظیر نوع خاک منطقه، دستمزد کارگران،…دارد. به عنوان مثال در شهرهای شمالی که سطح آب بالاتر است نسبت به شهر تهران زیرسازی متفاوتی دارد و هزینه زیرسازی در شمال کشور بیشتر است. همچنین در شهرهای کوهستانی به دلیل سختی خاک عملیات گودبرداری هزینه بیشتری نسبت به مناطق با خاک نرم دارد.

شرکت فراساخت نوین زرفام در کلیه مناطق ایران عامل نصب دارد که صفر تا صد کلیه مراحل نصب استخر پیش ساخته زرفام را انجام می دهند.

جهت معرفی عاملین رسمی استخر زرفام با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  • تاسیسات (متغیر)

جهت راه اندازی استخرهای فایبرگلاس مانند استخرهای بتنی نیاز به تاسیسات زیر می باشد:

  • پمپ تصفیه
  • فیلتر شنی
  • کلرزن خطی

به جهت برندهای مختلف تاسیسات در بازار، قیمت این تاسیسات متفاوت می باشد. همچنین در صورت نیاز به مجهز نمودن استخر به سیستم گرمایشی به تاسیسات فوق، مبدل حرارتی نیز اضافه می گردد.

 این تاسیسات بایستی در موتورخانه یا باکس تاسیسات زرفام قرار گیرد. برای محفظه موتورخانه نیاز به ساخت اتاقک می باشد، اما در صورت استفاده از باکس تاسیسات زرفام نیازی به عملیات ساخت نیست، زیرا این باکس ها در کارخانه تولید می گردد.

مقایسه ساخت موتورخانه با باکس تاسیسات زرفام:

به لحاظ هزینه، ساخت اتاقک موتورخانه هزینه بالاتری نسبت به باکس تاسیسات زرفام دارد.

به لحاظ جنس، باکس تاسیسات زرفام ضد آب، سبک و مقاوم، ضد رطوبت و زنگ زدگی می باشد.

همچنین این باکس ها قابلیت جابجایی دارند اما اتاقک موتورخانه قابل جابجایی نیست.

  • کل هزینه ها:

قیمت استخر(ثابت)+ هزینه ارسال (متغیر)+ هزینه حمل به داخل گود(متغیر)+ عملیات عمرانی(متغیر)+ تاسیسات (متغیر)= کل هزینه های استخر پیش ساخته زرفام