استخر نیمه دفنی

طریقه نصب استخر پیش ساخته زرفام، با توجه به سلیقه مشتریان، مکانیابی ویلا، شرایط زمین،… تعیین می گردد. این استخرها بنا به درخواست مشتریان به 3 صورت قابل نصب می باشد:

Semi-burial pool

1-استخر روکار

2-نیمه دفنی

3-استخر توکار

در روش نیمه دفنی ، بخشی از استخر داخل زمین و بخشی از استخر روی زمین نصب می شود. این روش نصب برای مکان های زیر مناسب است:

-برای خانواده هایی که فرزند خردسال دارند و نگران افتادن کودک خود داخل استخر هستند این روش نصب مناسب است زیرا استخر بالاتر از سطح زمین نصب می شود. این اختلاف سطح بین استخر و زمین می تواند محیطی مناسب برای تفریح کودکان باشد، چرا که این اختلاف سطح از افتادن کودکان در استخر، در حین بازی جلوگیری می کند. همچنین در تاریکی شب سطح استخر به صورت واضح دیده می شود. این اختلاف سطح سبب جذابیت بصری و کارآیی بهتر برای خانوارهای دارای فرزند می گردد.

-با توجه به مکان جانمایی ویلا،… در برخی پروژه ها استخر به صورت نیمه دفنی ظاهر جذابتری دارد.

در روش نیمه دفنی، ابتدا عاملین رسمی استخر زرفام شرایط محیط و منطقه محل نصب استخر فایبرگلاس را مورد بررسی کامل قرار می دهند. در این روش، گودبرداری به میزان نیاز انجام می شود.(بسته به این که چه میزان از استخر قرار است داخل سطح زمین قرار گیرد گودبرداری صورت می گیرد.) استخر با جرثقیل در محل نصب گودبرداری شده، قرار می گیرد. سپس لوله کشی و کابل کشی می شود. در روش نیمه دفنی معمولا چندین پله برای استخر جهت دسترسی در نظر گرفته می شود.

با توجه به تخصصی بودن پروسه نصب استخرها، توصیه می گردد کلیه مراحل نصب استخرهای زرفام(صفر تا صد)  توسط عاملین رسمی زرفام صورت گیرد. در صورت نصب استخر توسط مشتری، استخر از گارانتی خارج می شود. جهت دریافت لیست عاملین رسمی به صفحه فهرست عاملین زرفام مراجعه کنید.