استخر3 در 8 کردان

محل اجرا: کردان(البرز)

نصب شده به صورت توکار

استخر روباز یا استخر سرپوشیده؟ هر مدل استخر (روباز یا سرپوشیده) مزیتهای خاص خود را دارد. به عنوان مثال استخر روباز برای آفتاب گرفتن و شنا کردن در تابستان و استخرهای سرپوشیده در فصول سرد سال لذت بخش است. طی سالیان اخیر با توجه به نیاز بازار و مشتریان برای استفاده از استخر در تمامی فصول سال و تمایل به استخرهای روباز و سرپوشیده، سقف های متحرک استخری ساخته شدند.

سقف های متحرک یکی از سازه های مدرن، جذاب و کاربردی است که امکان استفاده از استخر را به صورت روباز و سرپوشیده فراهم می کند. در این پروژه استخر 3 در 8 متر زرفام به صورت توکار در کردان البرز نصب و اجرا گردیده است. بنا به خواسته مشتری در این پروژه سقف متحرک روی استخر کار شده است که علاوه بر جذابیت پروژه، استخر را در تمامی فصول سال قابل استفاده می نماید.

موارد استفاده از سقف ها: کافه و رستوران، روف گاردن، استخر ویلاهای شخصی،…

جنس سقف ها: فلزی یا آلومینیومی، پارچه ای، پلی کربنات، شیشه،…

انواع سقف های متحرک: ثابت، متغیر

سقف متحرک: در سقف متحرک می توانید هر زمانی که تمایل داشتید سقف استخر را باز یا بسته نمایید. در این حالت در فصول گرم سال استخر روباز و در فصول سرد سال استخر سرپوشیده خواهد بود.

سقف ثابت: به شکل یک سازه مجزا بر روی استخرها تعبیه می‌شوند که دید مناسبی به فضای بیرون دارند.

در فصول سرد سال در صورت مجهز نمودن استخر به گرمایش می توانید داخل استخر آبگرم از تماشای بارش باران یا برف نیز لذت ببرید اما در تابستان نمی توانید از یک استخر روباز لذت ببرید.

مزایای سقف استخری:

  • آرامش و آسایش خیال
  • ایجاد یک حریم خصوصی برای استخر
  • امکان استفاده در تمامی فصول سال(در صورت متحرک بودن سقف)
  • در صورت وجود بارش باران و برف لذت از فضای محوطه ویلا در استخر
  • عدم آلودگی استخر ناشی از مخاطرات طبیعی باد، باران،..
استخر 8x3 کردان (البرز)