استخر 3در8 تنکابن (مازندران)

ابعاد استخر پیش ساخته: 8*3 متر

محل اجرا : استان مازندران-شهر تنکابن

طریقه نصب: به صورت توکار

نصب توسط عامل رسمی زرفام : آقای مهندس زرندی

متریال اطراف استخر: تزیین شده با سنگ های سفید دکوری، گیاهان تزئینی، چراغ های باغی،چمن مصنوعی

این استخر با چراغ های هالوژن ضد آب ، در شب زیبایی محیط راچندین برابر کرده و سنگ های سفید دکوری محیط را شیک و جذاب تر کرده است.

این استخر به خواسته مشتری به صورت توکار اجرا و اطراف استخر با سنگ های سفید دکوری تزیین شده.

سنگ های دکوری سفید در کنار استخرها ، یکی از جذاب ترین انتخاب ها می باشد.در بسیاری از مراکز مدرن و خاص از این سنگ ها در محوطه سازی داخلی و خارجی استفاده می شود.از رنگ سفید این سنگ ها بیشتر استفاده می شود ولی ترکیب سنگ های دکوری مشکی و سفید در کنار هم، بر زیبایی هر دو رنگ می افزاید.در این استخر به خواسته مشتری فقط ار سنگ های رنگ سفید استفاده شده است که رنگ سفید سنگ ها در اطراف استخر، استخر را خاص تر کرده است.

این استخر زیبایی ویلا ومحیط رو چندین برابر کرده وعلاوه بر زیبایی بر ارزش این ویلا نیز افزوده است.

استخر 3 در 8 - نوشهر

برای ایجاد محیطی آرام بخش  نیز به درخواست مشتری چند گیاه دکوری در اطراف استخر طراحی شده است.برای انتخاب گیاه در کنار استخر باید توجه داشت که نگهداری و سلامت گیاه از اهمیت بالایی برخوردار است.نگهداری گیاه در کنار استخر باید آسان باشد و گیاه باید کامل سالم باشد.

چراغ های دکوری در کنار استخر، نیز یکی از انتخاب ها جهت زیبا تر کردن محیط اطراف استخرمی باشد که این چراغ ها در شب محیط را شیک و خاص کرده است.

مراحل نصب این استخر توسط عامل رسمی زرفام به درستی و با دقت بالایی صورت گرفته است و طی یک هفته این استخر راه اندازی و قابل استفاده شده است.

با توجه به بالا بودن سطح و فشار منفی آب دربرخی از شهرهای شمالی کشور، بسته به خاک منطقه زمان گودبرداری و بتن ریزی برای نصب استخرها فرق میکند. با توجه به توکار نصب شدن این استخر در شهر شمالی زمان گودبرداری و بتن ریزی این استخر در زمان کمی صورت گرفته است.