استخر ۳ در ۸ متر چمستان (مازندران)

محل اجرا: چمستان (مازندران)

نصب شده به صورت توکار و مسقف

نصب توسط عامل نصب رسمی زرفام: آقای مهندس نورنژاد

این استخر پیش ساخته زرفام به طول 8 در عرض 3 متر توسط عامل رسمی زرفام آقای مهندس نورنژاد در شهر چمستان استان مازندران در فضای سرپوشیده نصب و اجرا گردیده است.

استخرهای زرفام هم در فضای سرپوشیده هم در فضای روباز قابل نصب و بهره برداری هستند. مشتریان بسته به سلیقه، نیاز و خواسته خود می توانند استخر را در فضای سرباز و یا فضای مسقف نصب و اجرا کنند.

استخرهای روباز در فصول گرم سال برای آب درمانی افراد سالمند، شنا و آفتاب گرفتن استفاده می شوند اما استخرهایی که در فضای سرپوشیده نصب می شوند در تمامی فصول سال قابل استفاده هستند همچنین به جهت مسقف بودن به نظافت کمتری نیاز دارند.

این پروژه در یک فضای دلچسب و جذاب در شهر چمستان واقع گردیده است. ترکیب متنوع ترموود، چمن مصنوعی، کاشی، شیشه در این فضای اطراف این استخر به جذابیت پروژه افزوده است.

همان طور که در عکس پروژه مشاهده می نمایید در این فضای مسقف از شیشه های با ارتفاع زیاد استفاده شده است. وجود شیشه ها باعث می شود شناگران علاوه بر استخر از فضای بیرونی نیز لذت ببرند.

برای متریال این پروژه در کف از ترموود و چمن مصنوعی و در دیواره ها از کاشی استفاده شده است. ترکیب رنگ آبی استخر با رنگ چوب ترموود و رنگ آبی کاشی و رنگ سبز چمن مصنوعی هارمونی رنگی خاصی ایجاد نموده است.

بسیاری از افراد تمایل و علاقه به کاشیکاری دارند. استخر فایبرگلاس به دلیل جنس بدنه نیازی به کاشیکاری ندارند، افراد علاقمند به کاشیکاری می توانند در فضای اطراف استخر نظیر دور استخر، دیوارهای اطراف استخر(مانند عکس) از کاشی استفاده کنند.

استخر 3 در 8 متر چمستان