عنوان نمایشگاه: هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر

زمان: 8 تا 11 تیرماه سال 1400

مکان: محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران، سالن شماره 5، غرفه شماره 7

این نمایشگاه با عنوان “هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر” در تاریخ 8 تا 11 تیرماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید.

هدف از حضور در این نمایشگاه آشنایی بازدیدکنندگان با استخرهای پیش ساخته زرفام ، شناخته شدن برند زرفام، پاسخ به نیاز کاربران متقاضی استخر بود.

در این نمایشگاه یک استخر پیش ساخته 3 در 8 متر زرفام در فضای باز و یک جکوزی 2 در 3متر داخل غرفه، جهت نمایش بازدیدکنندگان گذاشته شد. علی رغم بحران کرونا در کشور، تعداد بازدیدکنندگان از غرفه استخر زرفام بالا بود و استخرهای پیش ساخته در این نمایشگاه مورد استقبال شدید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

کارشناسان فروش استخر زرفام به همراه مدیران اجرایی استخر در این غرفه حضور داشتند و توضیحات لازم در خصوص جنس بدنه استخر، مشاوره در خصوص زمان ، مراحل و نحوه نصب استخرهای آماده را به افراد علاقمند به محصول دادند. در این سال جکوزی و استخرهای پیش ساخته زرفام در سایزهای 2 در3، 2.5 در 5.5، 3 در6، 3 در 8 متر با مشخصات زیر عرضه می گردید.

ابعاد عمق(سانتی متر) حجم(لیتر) وزن(کیلوگرم)
2 در 3 متر 140 4000 ۱۸۰±۱۰
2.5 در 5.5 متر 150 20000 3۸۰±2۰
3 در 6 متر 160 18000 ۵۲۰±۳۰ 
3 در 8 متر پر عمق ۱۶۰ سانتی‌ متر

 کم عمق ۱۰۰ سانتی متر

28000 ۶۵۰±۳۰ 

پس از این نمایشگاه به جهت استقبال مشتریان شاهد شناخته شدن برند زرفام در بازار و افزایش فروش استخر بودیم. امیدواریم با جلب رضایت شما مشتریان عزیز بتوانیم پاسخگوی نیازهای شما با رضایت کامل از شرکت فراساخت نوین زرفام باشیم. قطعا نظرات شما کمک شایانی در بهبود روند ما از تولید تا فروش و خدمات پس از فروش خواهد بود، لذا خواهشمندیم نظرات خود را با کارشناسان فروش ما در میان بگذارید.

مطالب بیشتر بخوانید....  نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع، تجهیزات آشپزخانه خرداد سال 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *