بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

12 الی 15 مرداد ماه 1402

در بیست و دومین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان در تاریخ 12 الی 15 مردادماه ،شرکت فراساخت نوین زرفام در سالن 40 غرفه 4004 حضور داشت. در این نمایشگاه از استخر جدید سایز 2 در 3.5 متر رونمایی گردید. این استخر جدید به دلیل سایز کوچک برای باغ، ویلاهای با مساحت کم گزینه بسیار مناسبی است. همچنین این سایز استخر در روف گاردن، طبقات ساختمان، باشگاه ها، مهدکودک قابل نصب می باشد. همچنین این استخر قابلیت اضافه نمودن نازل های ماساژور نیز دارد. یکی دیگر از آپشن های جدید استخرهای زرفام در این نمایشگاه، امکان سفارش استخرهای رنگی است.

شرکت فراساخت نوین زرفام تجربه 20 ساله در تولید قطعات کامپوزیتی در صنایع مختلف دارد . این شرکت بزرگترین تولیدکننده استخرهای فایبرگلاس با استفاده از تکنولوژی های نوین و بکارگیری نیروهای متخصص و باتجربه همواره سعی بر ارائه کالایی باکیفیت و جلب رضایت مشتریان دارد.

استخرهای زرفام در ابعاد 3.8 در 10 متر، 3 در 8 متر، 3 در 6 متر، 2.6 در 5.6 متر، 2 در 3.5 متر،2 در 3 متر و جکوزی 2.4 در 2.4 متر در کارخانه شهریار تهران تولید می شوند و به اقسا نقاط کشور ارسال می شوند. این استخرها از جنس فایبرگلاس است و به دلیل جنس خود مزایای فوق العاده ای نسبت به سایر استخرها دارد. یکی از مزایای فوق العاده این استخرها قابلیت تولید و نصب و بهره برداری سریع است. همچنین استخرهای ما 10 سال گارانتی و 20 سال خدمات پس از فروش دارند. ضمنا تحت لیسانس برند میکسونال آلمان هستند.

مطالب بیشتر بخوانید....  بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان سال 1399

در این نمایشگاه عاملین استخرهای زرفام از شهرهای مختلف حضور داشتند و به مشتریان، مشاوره های تخصصی در خصوص جنس، کیفیت و نحوه نصب استخرها ارائه نمودند. جهت فهرست عاملین، می توانید در وبسایت به بخش عاملیت فروش، فهرست عاملین فروش مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *