افتتاحیه شوروم استخرهای آماده زرفام در رباط کریم تهران خرداد ماه 1402

زمان افتتاحیه شوروم: خرداد ماه 1402

مکان شوروم: تهران، رباط کریم، بلوار امام خمینی (جاده ساوه)، بعد از خیابان چمران، پلاک 214، طبقه همکف

در خرداد ماه سال 1402شوروم استخرهای زرفام در رباط کریم استان تهران به عاملیت آقای مهندس کاظمی افتتاح گردید. در این شوروم محصولات زیر جهت نمایش به مشتریان عرضه می گردد:

استخر پیش ساخته به ابعاد 2.6 در 5.6 متر

جکوزی پیش ساخته به ابعاد 2.4 در 2.4 متر

تخت استخری فایبرگلاس زرفام

آقای مهندس کاظمی یکی از عاملین فعال و با انگیزه زرفام است که تاکنون استخرهای پیش ساخته بسیاری را در تهران، قزوین، رودهن، بومهن،.. نصب و اجرا نموده است.

این شوروم در خرداد ماه 1402 با هدف بازدید مشتریان از نزدیک و اطلاع از جنس و کیفیت استخرها و مشاوره حضوری افتتاح گردید. پس از بازدید جنس استخرها در صورت تمایل هزینه صفر تا صد نصب و اجرا برای پروژه مشتری محاسبه می گردد و در صورت تمایل مشتری به خرید استخر، از دفتر مرکزی فاکتور رسمی ارسال می شود. در فاکتور زمان تحویل استخر قید می گردد.

لازم به ذکر است قیمت پوسته استخرهای زرفام در سراسر کشور ثابت می باشد اما هزینه نصب و اجرا با توجه به منطقه، دستمزد نیروی کار، نوع عملیات اجرایی، … متغیر می باشد، این هزینه توسط عامل منطقه محاسبه می گردد و قبل از خرید استخر به مشتری اعلام می گردد. همچنین هزینه حمل نیز متغیر می باشد.کلیه استخرهای زرفام از کارخانه شهریار تهران ارسال می گردد.

مطالب بیشتر بخوانید....  هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه سال 1400

با توجه به آن که عاملین استخرهای زرفام تخصص و تجربه کافی در زمینه نصب استخرهای پیش ساخته را دارند، توصیه می گردد کلیه مراحل نصب توسط عامل رسمی زرفام صورت گیرد تا محصول شامل گارانتی گردد. در صورت نصب استخر توسط خود مشتری استخر از گارانتی خارج می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *