هر استخر ساخته شده در فضای روباز عمیقا نیازمند نگهداری و نظافت بسیار بالا در راستای اجرای هرچه بهتر پروتکل‌های بهداشتی است. از همین رو طراحان و تولید کنندگان استخر پیش ساخته به دنبال راه حلی برای این موضوع به سراغ ایجاد و نصب اسکیمر رفته‌اند که در این امر معجزه‌ای بزرگ را ترتیب می‌دهند.

احتمالا پیش‌تر با صحنه‌های از قبیل حضور حشرات موذی بر روی سطح آب، برگ درختان و.. روبرو شده‌اید، اینجا همان نقطه ای است که نیاز حضور اسکیمرها به شدت حس می‌شود و همچون فیلترهای پاک کننده دست به کار می‌شوند تا سطح آب را از حضور اجسام غیربهداشتی پاک نمایند. البته که نصب اسکیمر نیز بر روی استخرهای پیش ساخته، نیازمند برخی زیرساخت‌های مهم است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

اسکیمر چیست و چه کاربردی دارد؟

در ابتدا باید گفت که اسکیمر بر روی دیواره استخر نصب شده و نیازمند آن است که جنسی مقاوم را برای عمر طولانی مدت در مواجهه با آب، داشته باشد. اسکیمرها عموما توانایی پاکسازی در سطح پایین‌تر از 186 مترمربع و کمتر از عرض 9 مترمربع می‌باشد. فرآیند کارکرد اسکیمر بدین شرح است که با قرارگیری سبد پلاستیکی درون این فیلتراسیون، سطح آب را پاکسازی کرده و نیازمند بررسی و تخلیه از سوی اپراتور یا شخص، در بازه زمانی مشخص دارد.

هرچند که برخی مشتریان نیز اقدام به انتخاب سیستم پاکسازی سرریز می‌نمایند که تفاوتی بسیار متفاوت را با سیستم اسکیمر دارد و کارآیی متفاوتی را نیز در خود داراست. به دنبال انتخاب بهتر و متناسب با فضای خود، همواره پیشنهاد می‌گردد که با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بهترین نتیجه را با بهره‌وری هرچه بیشتر بدست بیاورید؛ اکنون که می‌دانیم که اسکیمر چیست و چه کاربردی دارد می‌توان گفت که این نوع فیلتراسیون عموما برای استخرهای پیش ساخته روباز بسیار کارآمد می‌باشد و دارای محبوبیت بیشتری نیز می‌باشد، هرچند که گاها انتخاب‌های مشتریان در این حوزه متفاوت بوده است.

مطالب بیشتر بخوانید....  ساخت استخر کوچک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *