استخر پیش ساخته مهدکودک 

توجه به رفاه و آسایش کودکان در مراکز آموزشی و مراقبتی مانند مهدکودک ها امری مهم تلقی می شود. نصب استخر در مهد کودک ها می تواند تجربه ای لذت بخش، سرگرم کننده و آموزنده برای کودکان فراهم آورد. این امر نه تنها به تقویت مهارت های حرکتی و تعادل آنان کمک می کند، بلکه موجب افزایش سرزندگی و شادابی آنها به ویژه فصل تابستان خواهد شد. از این رو بسیاری از مدیران به دنبال نصب استخر برای مهد کودک خود هستند. استخر پیش ساخته فایبرگلاس کودک زرفام به عنوان یک گزینه استاندارد و کاربردی معرفی می شود.

استخر پیش ساخته مهدکودک

استخر پیش ساخته مهدکودک

نصب استخر در مهد کودک چه مزیتی دارد؟

نصب استخر در مهد کودک برای صاحبان مهدکودک به عنوان یک عامل جذب والدین و ارتقای ارزش افزوده خدمات مهدکودک عمل می کند. وجود استخر به عنوان یک امکان ورزشی و تفریحی ویژه، می ‌تواند مهدکودک را از سایر رقبا متمایز کند و به والدین اطمینان دهد که فضایی تفریحی و آموزشی برای کودکانشان به خصوص در فصل تابستان میسر است. این مزیت می ‌تواند به افزایش تعداد مراجعین و در نتیجه افزایش درآمد مهدکودک منجر شود.

از طرفی استخر به کودکان برای آموزش شنا کمک می ‌کند. ایجاد فرصت برای یاد گرفتن شنا در یک محیط امن و تحت نظارت به تقویت اعتماد به نفس و استقلال کودکان نیز کمک کند. همچنین، شنا کردن موجب سلامت کودکان و بهبود روحیه آن ‌ها را فراهم آورد.

نکات مهم خرید و نصب استخر در مهدکودک

اگر تصمیم به نصب استخر در مهد کودک خود دارید، باید برخی از نکات مهم را در نظر داشته باشید تا محیطی ایمن، بهداشتی و مناسب برای کودکان فراهم کنید.

انتخاب نوع استخر

  • انتخاب نوع استخر در مهدکودک ‌ها به دلیل اهمیت ایمنی، رعایت بهداشت و نصب و استفاده و نگهداری راحت باید با دقت زیادی انجام شود. در این راستا، استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس می ‌توانند گزینه مناسبی باشند.
مطالب بیشتر بخوانید....  ساخت استخر پیش ساخته خانگی

مواد اولیه در ساختار استخر

  • پوشش ضد لغزش: کف و دیواره‌های استخر باید دارای پوشش ضد لغزش باشند تا از سر خوردن کودکان جلوگیری شود.
  • طول عمر: مواد اولیه در تولید استخر، باید مقاوم و با دوام باشند تا در برابر استفاده مداوم و شرایط محیطی مقاومت کنند.

ابعاد و عمق استخر

  • ابعاد مناسب: استخر باید ابعاد مناسبی داشته باشد که هم فضای کافی برای بازی کودکان زا فراهم کند، هم به راحتی در فضای مهد کودک قرار گیرد.
  • عمق مناسب: عمق استخر نباید زیاد باشد. استخرهای با عمق کمتر از 100 سانتی‌متر برای کودکان مهد کودک مناسب ‌تر هستند.

تجهیزات و لوازم جانبی

  • سیستم تصفیه آب: انتخاب استخرهایی که دارای سیستم تصفیه آب مناسب هستند برای حفظ بهداشت آب ضروری است.
  • پمپ استخری و فیلتر شنی: استخر باید مجهز به پمپ استخری و فیلتر مناسب باشد تا آب سیرکوله شود.

مکان‌ یابی و نصب

  • مکان مناسب: استخر باید در محلی دور از خطرات محیطی مانند شاخه ‌های درختان یا اشیاء تیز نصب شود.
  • سطح صاف و محکم: محل نصب استخر باید صاف، محکم و بدون شیب باشد.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس زرفام در مهدکودک ها

شرکت فراساخت نوین زرفام، استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس را تحت برند استخر زرفام تولید می کند. استخرهای فایبرگلاس زرفام در ابعاد مختلفی تولید می شوند. این شرکت با در نظر گرفتن نیاز افراد و تقاضای زیادی که برای استخر کودک، ابعاد 2در3 متر با عمق 90 سانتی متر را تولید کرده است. این استخر با عنوان استخر کودک معرفی می شود. استخر کودک زرفام مزیت های مختلفی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می شود:

  • سرعت نصب بالا: استخرهای فایبرگلاس زرفام به دلیل تولید صفر تا صد در کارخانه، بسیار سریع قابل نصب و بهره برداری هستند
  • دوام و طول عمر: استخرهای زرفام بسیار مقاوم هستند. در فضاهای داخلی و خارجی قابل نصب هستند. در فضاهای خارجی در مقابل سرما و گرما (از 50- تا 50+ درجه) مقاومت دارند.
  • ابعاد استاندارد: این استخر در ابعاد 2در3 متر می باشد و عمق آن 90 سانتی متر است و برای فضای داخلی مهد کودک مناسب است. عمق استاندارد این مدل استخر با ارتفاع قد کودکان سازگار است.
  • سبک: وزن پوسته استخر به همراه حجم آب سبک است. سبک بودن این استخر امکان نصب در فضای داخلی ساختمان، تراس و روف گاردن  مهدکودک را فراهم می کند.
  • بدنه ضد جلبک و ضد قارچ: بدنه استخرهای زرفام به دلیل داشتن لایه ژلکوت ضد جلبک و ضد قارچ است و دیرتر از استخرهای بتنی کثیف و آلوده می شوند.
  • بدنه ضد لغزش: جنس بدنه استخرهای زرفام از رزین و و الیاف است، ضمن این که لایه ای از ژلکوت دارد. از این رو کف و بدنه استخر لغزش ندارد و کودکان در امنیت کافی خواهند بود.
مطالب بیشتر بخوانید....  ساخت استخر در ارومیه

در نتیجه استخر زرفام کودک با ابعاد استاندارد و عمق مناسب انتخابی مطمئن برای مهدکودک ها است. اگر تمایل به خرید استخر و نصب استخر برای مهدکودک خود هستید می توانید با عاملین فروش استخر زرفام در شهر خود تماس بگیرید و از آن ها برای خرید و محل نصب استخر مشاوره دریافت نمایید. عاملین فروش استخر افراد متخصصی هستند که آموزش های لازم را برای نصب استخر دریافت کرده اند. در صورت لزوم آن ها به محل پروژه ی شما مراجعه می کنند و برآوردهای لازم جهت هزینه نصب استخر و تاسیسات آن را انجام می دهند. همچنین شما می توانید جهت خرید و دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش استخر زرفام در دفتر مرکزی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *