ساخت استخر پیش ساخته در قشم

بحران کم آبی در جنوب ایران، ایجاد امکانات تفریحی در فضاهای خصوصی مانند استخر را در شهر قشم به یکی از چالش های جدی برای ساکنان این جزیره تبدیل کرده است. با توجه به آب و هوای گرم و مرطوب قشم و کمبود آب، محدودیت نصب استخر در فضاهای خصوصی آپارتمان ها، روف گاردن ها و ویلاها و همچنین فضاهای تفریحی همواره مورد گلایه شهروندان بوده است. طی سال های اخیر با تولید استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس این معضل تا حدودی برطرف شده است. زیرا استخرهای فایبرگلاس به دلیل جنس بدنه بسیار دیرتر از استخرهای بتنی کثیف می شوند. بنابراین نیازی به تعویض آب در فواصل زمانی کوتاه مدت نیست. در ادامه مطلب مزایای نصب استخرهای پیش ساخته زرفام در قشم پرداخته می شود.

استخر پیش ساخته قشم

استخر پیش ساخته قشم

مزایای استخر پیش ساخته در جزیره قشم

استخرهای پیش ساخته مزایای متعددی نسبت به ساخت استخرهای سنتی دارند. تولید این استخرها از صفر تا صد در کارخانه انجام می شوند که امکان نصب سریع و آسان آنها را فراهم می کند. همچنین، هزینه ساخت این استخرها به مراتب پایین تر از استخرهای سنتی است و نیاز به زیرساخت های قوی پیش ندارند.

علاوه بر این، ساخت استخرهای پیش ساخته در قشم می تواند منجر به توسعه گردشگری این جزیره شود. با توجه به جاذبه های طبیعی فراوان قشم، ایجاد امکانات تفریحی و ورزشی مانند استخرهای پیش ساخته می تواند به جذب گردشگران بیشتر به این جزیره کمک کند. در بازار برندهای مختلفی برای خرید استخرهای پیش ساخته وجود دارد، اما توصیه می شود که برندی را خریداری کنید که به لحاظ کیفی و اقتصادی برای شما قابل توجیه باشد.

مطالب بیشتر بخوانید....  استخر پیش ساخته مهدکودک

نصب استخرهای پیش ساخته زرفام در قشم

 در میان استخرهای پیش ‌ساخته موجود در بازار، استخر زرفام یکی از بهترین و مناسب ‌ترین استخرها برای شهر قشم محسوب می ‌شود. شرکت فراساخت نوین زرفام استخرهای پیش ساخته را با برند زرفام تولید می کند. مواد اولیه به کار رفته در تولید این استخرها از کیفیت بالایی برخوردار است. این استخرها تحت لیسانس میکسونال آلمان تولید می شوند.

استخر های زرفام در در ابعاد 2در3 متر، 2در 3.5 متر،  2.6در5.6 متر، 3در6 متر، 3در8 متر و 3.8در 10 متر و جکوزی در ابعاد 2.4در2.4 متر تولید می شوند که می ‌تواند پاسخگوی نیازهای بسیاری از خانواده‌ ها و مراکز تفریحی در این شهر باشد.

مزایای نصب استخرهای زرفام

  • استخر زرفام از جنس فایبرگلاس ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف و تغییرات دمایی (از 50-تا70+درجه) دارد.
  • وزن سبک استخرهای زرفام امکان نصب در داخل ساختمان، تراس و همچنین روف گاردن را دارند. جهت برآورد تحمل سازه، می توانید از عاملین نصب استخر که افرادی با تجربه و متخصص در این امر هستند، مشاوره بخواهید. آن ها در صورت نیاز از محل نصب استخر بازدید می کنند و برآوردهای فنی و مالی لازم را انجام می دهند.
  • این استخر مجهز به سیستم فیلتراسیون و تصفیه آب است که امکان استفاده مداوم از آن را فراهم کند.
  • سطح داخلی استخرهای زرفام ژلکوت می خورد. این ماده باعث می شود تا بدنه استخرهای زرفام ضدقارچ و ضد جلبک باشند. در نتیجه نیاز به تعویض مکرر آب استخر وجود نخواهد داشت و این امر برای شهر قشم که بحران کم آبی مواجه است، مزیت مهمی به حساب می آید.
  • نصب و راه ‌اندازی استخر زرفام نیز به‌ دلیل ساختار پیش ‌ساخته آن، بسیار سریع و آسان خواهد بود. عاملین نصب استخر زرفام می‌ توانند در کوتاه ‌ترین زمان ممکن(کمتر از 72 ساعت)، این استخر را در محل مورد نظر نصب و راه ‌اندازی کنند.
مطالب بیشتر بخوانید....  استخر بصرفه

نتیجه‌ گیری

 با توجه به مزایای استخرهای پیش ‌ساخته و ویژگی ‌های مناسب استخر زرفام، این استخر می‌ تواند گزینه ‌ای ایده ‌آل برای جزیره قشم محسوب شود. سرعت نصب، هزینه‌ های مناسب، طراحی زیبا و کارآیی این استخر، می‌ تواند تجربه‌ ای لذت ‌بخش را برای گردشگران و بومیان قشم فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *