نصب استخر پیش ساخته؛ گزینه ای مقرون به صرفه برای شهروندان شیرازی

شهر شیراز به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای ایران، از اهمیت تاریخی، فرهنگی و گردشگری برخوردار است. این شهر در جنوب ایران و در استان فارس قرار دارد. جاذبه های گردشگری این شهر نظیر تخت جمشید و پاسارگاد موجب جذب گردشگران زیادی به شهر شیراز شده است. از طرفی ساخت ویلا در مناطق مختلف این شهر در حال افزایش است. ویلاهای مجهز به استخر، علاوه بر بهره‌ مندی از آب و هوای مطلوب، امکان لذت بردن از شنا و آب درمانی را به ساکنین ویلاها می ‌دهند.

ساخت استخرهای بتنی در شهر شیراز افراد را با مشکلات متعددی روبرو می سازد. با توجه به این که بحران کم آبی نیز در این شهر وجود دارد، امکان تعویض آب استخر با فاصله کوتاه وجود ندارد. همچنین ساخت استخرهای بتنی زمان بر بوده و نیاز به پرداخت هزینه های زیادی است.

در دهه های اخیر، ساخت برج های مرتفع و آپارتمان های لوکس در این شهر افزایش یافته است. بسیاری از افراد قصد نصب استخر در روف گاردن و تراس آپارتمان و یا برج های مسکونی دارند، اما سازه ساختمان آن ها تحمل وزن سنگین استخرهای بتنی را ندارند. این مشکلات سبب گردید تا افراد به نصب استخرهای پیش ساخته روی آورند. استخرهای پیش ساخته که سبک هستند و سریع نصب می شوند و نگهداری از آن ها نیز آسان است.

استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس زرفام به عنوان گزینه ای کارآمد و مطمئن برای شهروندان شیرازی که قصد نصب استخر برای ویلا، تراس و روف گاردن منزل خود هستند، پیشنهاد می شود.

مطالب بیشتر بخوانید....  استخر پیش ساخته در اراک

 

 

استخر پیش ساخته در شیراز

استخر پیش ساخته در شیراز

جنس استخر پیش ساخته فایبرگلاس زرفام

جنس بدنه استخرهای زرفام از فایبرگلاس است. این استخرها از مواد اولیه با کیفیت با همکاری مهندسین ایرانی با تجربه تحت لیسانس برند میکسونال آلمان تولید شده است. کیفیت بالای مواد اولیه، دوام و استحکام بدنه استخرهای فایبرگلاس زرفام را افزایش می دهد و باعث می شود تا این استخرها در برابر سرما و گرما از 50- تا 70+ درجه مقاوم باشند.

روی بدنه استخرهای زرفام یک لایه ژلکوت می خورد. این ماده از ایجاد جلبک و قارچ روی بدنه استخر جلوگیری می کند و دیگر نیازی به تعویض مکرر آب استخر نیست و برای شهر گرم و خشک شیراز که معضل کم آبی وجود دارد، یک مزیت مهم محسوب می شود.

استخرهای زرفام در چه ابعادی طراحی می شوند؟

شرکت فراساخت زرفام با در نظر گرفتن نیاز و درخواست متقاضیان استخرهای خود را در ابعاد استانداردی طراحی کرده است. ابعاد 3.8 در 10 متر با عمق 160 سانتی متر، 3 در 8 متر با عمق های 100 و 160 سانتی و 3 در 6 متر با عمق 160 سانتی متر در دسته استخرهای خانواده قرار دارند. ابعاد 2.6 در 5.6 متر با عمق 140 سانتی متر و 2 در 3.5 متر با عمق 120 سانتی متر به عنوان استخرهای اقتصادی معرفی می شوند. ابعاد 2در3 متر با عمق 120 و 90 سانتی متر استخرهای زرفام با عنوان استخرهای کودک شناخته می شوند. استخرهای خانواده به دلیل ابعاد بزرگی که دارند، در محوطه های ویلا و باغ قابل نصب هستند. استخرهای اقتصادی علاوه بر محوطه ویلا برای روف گاردن، فضای داخلی ساختمان ها و باشگاه ها و مهدکودک ها مناسبند. استخرهای های کودک به دلیل عمق کمی که دارند، برای کودکان نصب می شود. همچنین این ابعاد برای افراد سالمند که نیاز به آب درمانی دارند، مناسب است. همچنین جکوزی نیز با ابعاد 2.4در2.4 متر با عمق 115 سانتی متر تولید می شود. جکوزی های زرفام به دلیل وزن سبکشان در فضای باز و فضای داخلی ساختمان، تراس و روف گاردن قابل نصب می باشند.

مطالب بیشتر بخوانید....  استخر آماده توکار

جذب نمایندگی/عاملیت استخر زرفام در شیراز

شرکت فراساخت نوین زرفام در شهر شیراز از افراد واجد شرایط برای عاملیت استخرهای زرفام دعوت به همکاری می نماید. جهت اخذ عاملیت فروش و نصب استخرهای زرفام می توانید فرم عاملیت را در وبسایت استخر زرفام تکمیل و ارسال نمایید. کارشناسان ما درخواست شما را بررسی می کنند و در اسرع وقت با شما تماس می گیرند. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص عاملیت و دریافت مشاوره و ثبت نام برای کلاس های آموزشی نصب با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرند.

نتیجه گیری

در مجموع، با توجه به روند افزایش ویلاسازی نصب استخرهای پیش ساخته زرفام به عنوان یک گزینه مناسب و کارآمد در شهر شیراز مطرح هستند. استخرهای زرفام مزایای متعددی از جمله نصب آسان ‌تر، هزینه‌ های کمتر نصب، ابعاد متنوع، نگهداری ساده  ‌تر و دوام و مقاومت بالاتر را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *