استخر ضد جلبک

بدنه ضد جلبک استخرهای پیش ساخته زرفام

اگر از صاحبان استخرهای بتنی در خصوص یکی از مشکلات نگهداری و تمیزی آب استخر سوال شود، بی شک به موضوع جلبلک زدن استخر و مشکلات ناشی از نظافت استخرها اشاره خواهند کرد.

استخر ضدجلبک

جلبلک ها برای رشد، نیاز به مکانی مرطوب دارند، در این مکانها جلبک ها رشد بسیار سریعی دارند. بنابراین یکی از بهترین مکانها برای رشد و تکثیر آن در حاشیه، دیواره و کف  استخرها  و همچنین ترک های ایجاد شده در نواحی مختلف آن می باشد. مواردی دیگر که رشد جلبک را بیشتر می کند وجود شاخ و برگ درختان و عدم رعایت بهداشت شناگران می باشد .

یکی از تاثیرات منفی جلبلک در ظاهر استخر، کدر شدن و سبز رنگ شدن آب استخر می باشد که علاوه بر آن بوی نامطبوعی ایجاد می کند که برای استفاده کنندگان ازار دهنده است. یکی دیگر از مشکلاتی که جلبلکها برای استخرها به وجود می آورند لغزنده شدن کف استخر می باشد که ممکن است برای شناگران خطراتی را ایجاد کند.

همچنین جلبک تعادل شیمیایی pH  آب را برهم می زند که همین موضوع سلامت انسان را به خطر می اندازد. ازبین بردن جلبک توسط روش های سنتی زاج و کات کبود و قرص های کلر هندی موجود در بازار به سلامت پوست ومو ضرر می رساند.

تولیدکنندگان استخر پیش ساخته زرفام با استفاده از تکنولوزی روز دنیا و با بکارگیری مواد اولیه مرغوب اقدام به تولید استخرهای زرفام با جنس بدنه فایبرگلاس با خاصیت آنتی باکتریال (ضد جلبک) نمودند.

مطالب بیشتر بخوانید....  فروش شرایطی استخر پیش ساخته

سطح بدنه داخلی یکپارچه و صیقلی استخرهای فایبرگلاس زرفام از ایجاد و تکثیر جلبلک تا حد چشمگیری جلوگیری می کند. یکپارچگی استخرهای پیش ساخته زرفام بدین معناست که با توجه به قالب های استاندارد استخر بدون هیچ گونه شکاف یا جوش در ساخت آن، سطح یکدستی را ایجاد می کند. علاوه بر این مورد به جهت مقاوم بودن سطوح استخر و بکارگیری مواد مرغوب در لایه های فایبرگلاس، ترک نمی خورند. ترک یکی از مکانهای مناسب برای ایجاد جلبلک ها است که در استخرهای فایبرگلاس زرفام به دلیل جنس کالا و یکپارچگی محصول ترک به وجود نمی آید. این  امر نیز در کنار سایر مزایا، سبب باعث ایجاد آرامش در زمان انتخاب خرید و رضایت صاحبان استخرهای پیش ساخته زرفام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *